Reklamační řád
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti J plus Z s.r.o. se sídlem v Kuřimi.
Zboží podlehající reklamaci je možné reklamovat pouze na prodejně nebo u řidičů provádějící rozvoz zboží u zákazníků, a to za předpokladů, že zboží bude čisté a s řádně vyplněným reklamačním protokolem.
Zboží, které bylo posláno přepravní službou, je třeba ihned zkontrolovat a pokud bylo zjištěno poškození, je třeba sepsat zápis o škodě s přepravní službou do dvou dnů a škodu nahlásit prodávajícímu (poslat e-mailem). Dopravce má právo zkontrolovat skutečný stav poškození či částečné ztráty zásilky, proto doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a schovat si obal i výplně, ve které byla zásilka doručena (doporučujeme vždy fotodokumentaci).
Reklamované zboží je možné posoudit přímo na prodejně nebo předáním dodavateli, odmítnout reklamaci je možné má-li reklamované zboží vadu, za kterou dodavatel podle zákona nebo podle kupní smlouvy neodpovídá, dále v případě, že zboží je po záruční době nebo bylo se zbožím manipulováno, nebo neodborně namontováno (pokud montoval odborný servis, je třeba dodat doklad o montáží).
Vyřízením reklamace se rozumí, že vadné zboží bude opraveno, nebo dán nový kus, popřípadě nabídnutá sleva nebo vrácení peněz.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před zakoupením nebo objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí spolupráci potřebnou k vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve které kupující neposkytl požadovanou spolupráci.
Reklamační formulář ke stažení:
/www/upload/Reklamacni protokol.docx